Siteniz İle Para Kazanmanın En Güvenli Yolları

Bir blog veya web siteniz var girişi de iyi ise para kazanmanın çok fazla yöntemi vardır. Ben bunlardan güvenilir olan 2 tanesine değineceğim


1)Google Adsense

En çok kullanılanlardandır. Güvenilirliği mi? Arkasında google var. Yani parayı verememe durumu olmaz. Kazanabilirsiniz
adsense ile ilgili görsel sonucu

ADSENSE’ye NASIL BAŞVURULUR
Buradan başvurun -> www.google.com/adsense ve neticeyi bekleyin hesabınız onaylanınca adsense kontrol panelinden reklamlarım sekmesinde bir reklam birimi oluşturup koyun işlemi hızlandırır. İlla ki reklam oluşturup koymanıza gerek yok tabi koymasanız da olabiliyor.

Kötü Yönleri;
a) Misal ben 1 ay önce başvurdum bekliyorum hala
b) Tam paranızı alacağınız sırada denetleme yapıyor ban yeme durumunuz oluyor(parayı da alamıyorsunuz)

İyi Yönleri;
a) Kazıklamaz
b) Çoğu farklı şeyden güvenilir
c) Para Kazanabilirsiniz ve kazancınız hiç sabit olmaz çalışılırsa hep artış gösterilebilir.

2) Hürriyet Bumerang

Güvenilir ama adsense kadar kazandırmıyor, ancak birçok avantajı oluyor.

BUMERANG’a NASIL BAŞVURULUR
Buradan başvurun -> http://bumerang.hurriyet.com.tr/  4 adet şansınız var ya atılırsınız ya bronz olup hurlist listesine girersiniz ya da altın olup tekliflerinizi beklemeye başlarsınız bunlar büyük olasılıklı ihtimaller ve yahut platin olup kesin kazanırsınız yazarkafe gibi özelliklerden de yararlanmak için platin üye olmanız gerekmekte.

Kötü Yönleri;
a) Teklif zor gelir
b) İlk başladığınızda az para verir ancak sona artar.

İyi Yönleri;
      a) Kazandırmaya başlarsa tam başlar
b) Google index oranınız artar
c)Trafiğinizi yükseltir.

Teklif Alma Taktiği; Doğru mu bilmem ama kendim geliştirdim hürriyet sosyali aktif kullanın hürriyetin gözüne girin her habere yorum yapın :)

SONRAKİ
« Önceki Post
ÖNCEKİ
Sonraki Post »