Whatsapp Aramayı Aranmadan Etkinleştirme

Whatsapp Aramayı Aranmadan Etkinleştirme
Merhaba Arkadaşlar,
Biliyorsunuz whatsapp yeni bir özellikle sesli arama çıkardı.İnternetten aradığımızda sesli arama yapabilmek için aktif olmuş birinin bizi araması gerektiğini görüyoruz.Bu yazıyı gördükten sonra ben pek kullanmak istemedim çünkü başkasının seni araması ve o kişiyi bulmak uzun iş.Bunun yerine başka bir çare aradım.Aslında başkasının seni araması doğru bir söylenim..Fakat ille de başkasının araması gerekmiyor..
Yapmamız gereken tek şey. Google Play'den Whatsapp'ı Bulmak Ve "Güncelle" Butonuna tıklamak.Yani ben telefonumda whatsapp'ı güncelledikten sonra arama özelliğim aktif oldu..Başka telefonlarda denemedim.%100 çözüm olup olmadığını bilmiyorum fakat paylaşmak istedim...Telefondan telefona değişebilir mi hiçbir bilgim yok fakat yinede deneyin..

Whatsapp Aramayı Aranmadan Etkinleştirme

 BİR TEŞEKKÜR MESAJI BIRAKMAYI UNUTMAYIN..

SONRAKİ
« Önceki Post
ÖNCEKİ
Sonraki Post »