Rome Total War Please Login With Administrator Privileges Hata Çözümü




Merhaba arkadaşlar,
Sizlere rome total war oyununun dosyalarını ve kurulum şeklini paylaşmıştım.Ve sorunsuz çalışıyordu.Bir arkadaşımız oyunda "Please Login With Administrator Privileges" hatası aldığını söyledi.Ve sorunu kendisi çözdü.Teşekkür ediyoruz Anıl Esen adlı arkadaşımıza.Windows 8'de bu sorun yaşanıyormuş ve windows 10'da da.Bunun için aşağıdaki adımları uygulayalım ve sorunu çözelim.




1)İlk önce sitemden indirdiğiniz veya başka yerlerden indirdiğiniz klasördeki ilk .bin dosyasının cd romunu açın.Açmak için virtual clone drive programını kullanabilirsiniz.Diğer yazımda paylaşmıştım. .Programın Adı Virtual Clone Drive..İNDİRMEK İÇİN TIKLAYIN 

2)İçindeki rometw.exe'yi oyun klasöründeki ile değiştiriyoruz. Ve oyunumuz açılıyor.

Anıl Esen Arkadaşımızın çözüm yorumu ;
ilk .bin dosyasının cd romunu açtım , içindeki rometw.exe yi oyun klasöründekiyle değiştirdim(cd romdaki .exe nin boyutu daha düşük olmasına rağmen) düzeldi oynuyorum şu an . Araştırmanız ve emekleriniz için teşekkürler. Eğer mümkünse Rome 2 Total War'ı da sabırsızlıkla bekliyorum. İyi Geceler


ROME 2 TOTAL WAR'I DA BULURSAM PAYLAŞMAYI DÜŞÜNÜYORUM TAKİPTE KALIN :)

Aşağıya konu ile ilgili bir yorum bırakmayı unutmayın 


SONRAKİ
« Önceki Post
ÖNCEKİ
Sonraki Post »