İnternet Download Manager 6.25 Full İndir

Merhaba kralanlatım okurları,

Bu programı birçok kişi bilir.İnternet download manager indirme hızımızı artırarak daha hızlı bir indirme yapmamıza yardımcı olur.Aynı zamanda durdur-başlat özelliği de var.Yani indirmemizi istediğimiz zaman durdurup istediğimiz zaman başlatabiliriz.Bu yönüyle de güzel bir program.Şahsen kullanıyorum ve memnunum.

Şimdi bu programı kullanıyoruz,kullanıyoruz ama bir müddet sonra bizden lisans istiyor.Key falan bulmamız gerekiyor.Bu konumda tam da buraya değineceğim.Size vericeğim linkten hep programı hem de crack dosyasını indiriyoruz.Aşağıdaki fotoğrafta key hatasını görebiliriz.




Dosyalar bana ait değil fakat upload bana ait.Yani ben denedim oldu ve şuana kadar lisans hatası vermedi.Sorunsuz kullanıyorum.Sizde de olacağına eminim.

İndirdiğimiz dosyaların içinde neler var bunlardan bahsedelim; İnternet download manager 6.25 setup dosyası var. 32 ve 64 bit olarak 2 farklı crack dosyası var.Hangisi bilgisayarınıza uygunsa onu kuracaksınız.Zaten arşivin içinde kurulum var.Okumadan işlemlere başlamayın.


Yükleniyor,Lütfen Bekleyin...





--------------------------KURULUM------------------------
1) idman625build1.exe çalıştırıp kuruyoruz.Daha sonra 32bit veya 64 bit Patch build 01 çalıştırıyoruz.
2) İkisini de yaptıktan sonra programımız full oldu
3) tarayıcınızdan etkinleştirerek kullanabilirsiniz.


RAR ŞİFRESİ : kralanlatim.blogspot.com
SONRAKİ
« Önceki Post
ÖNCEKİ
Sonraki Post »