(4. Ders) Bir Nesneyi Koordinat Düzleminde Hareket Ettirme

Nesneyi belirlediğimiz noktalarda hareket ettirmek için x ve y değerlerini kullanacağız. Önce hareket ettirebilmemiz için karaktere kostüm ekliyoruz.


İki nokta belirleyerek nesneyi o noktalara doğru hareket ettiriyoruz. Burada başlangıç noktası (x=-190,y=114) olarak belirledik, her yeşil bayrağa bastığımızda bu noktaya gelecek.

Birinci hareket noktası (x=14, y=-99), ikinci hareket noktası (x=174, y=119). Bu komutları verdiğimizde nesne yer değiştirecektir.

Hem yer değiştirip hemde kanat çırpma efekti vermemiz için sürekli komutu altında sonraki kostüm ve yavaş hareket etmesi içinde saniye bekle komutu vermeliyiz.




SONRAKİ
« Önceki Post
ÖNCEKİ
Sonraki Post »